Priprema i provedba EU projekata, te tehnička pomoć
Razvoj EU projekata:
- Informiranje o mogućnostima financiranja, razvoj projektnih prijedloga, izrada projektnih prijava
- davanje Mišljenja o sukladnosti projektne ideje s natječajem, koje sadržava provjeru prihvatljivosti prijavitelja i projektne ideje
- savjetovanje u razradi strukture projekta
- formuliranje aktivnosti, rezultata, ciljeva i pokazatelja projekta (logičke matrice)
- definiranje relevantnosti Vašeg projekta u odnosu na ciljeve natječaja i ostale strateške dokumente
- savjetovanje pri odabiru partnerskih organizacija i definiranju njihovih uloga
- razradu troškova i proračuna projekta temeljem uvjeta i pravila za prihvatljivost troškova
- izradu projektne aplikacije te razradu svih dokumenata koji se mogu tražiti natječajem
- vođenje cjelokupnog procesa prijave projekta na natječaj
- savjetovanje u pregovorima o proračunu prije potpisa ugovora o dodjeli sredstava
- uvođenje klijenta u osnovna pravila provedbe i razradu potrebnih i korisnih dokumenata za uspješnu provedbu
Provedba EU projekata:
- Uvođenje klijenta u ugovorne obveze provedbe, razrada plana provedbe projekta s detaljnim aktivnostima i definiranje odgovornih osoba
- Monitoring provedbe i postizanja rezultata – prikupljanje, analiza, komunikacija i korištenje informacija o napretku projekta u svrhu pravilne provedbe predviđenih aktivnosti i donošenja odluka, te pravovremeno uočavanje problema te donošenje rješenja
- Komunikacija i upravljanje projektom – definiranje uloga i odgovornosti, definiranje partnerskih odnosa i sporazuma, koordinacija napretka projekta sa svim uključenima, predstavljanje svim uključenima alata koji će se koristiti u provedbi (alati za praćenje, tablice, prijedlozi ostalih korisnih dokumenata), upravljanje komunikacijom sa svim uključenima (partneri, suradnici, dobavljači itd., pregled/korekcija svih važnih dokumenata u provedbi, priprema izmjena ugovora i proračuna, upravljanje komunikacijom s ugovornim tijelom, pomoć u izradi drugih zahtjeva za izmjenama.
- Upravljanje rizicima – analiza te plan upravljanja rizicima, plan prevencije te plan korekcije.
- Upravljanje projektnim timom – definiranje i izrada opisa poslova za članove tima, koordinacija te kontrola planiranih aktivnosti
- Financijsko upravljanje i upravljanje novčanim tokom (Cash flow) – Izrada detaljnog novčanog toka prema odobrenom proračunu, izrada plana zahtjeva za nadoknadom sredstava s obzirom na plaćanja u projektu i predujmove, planiranje prihoda i troškova, financijsko upravljanje projektnim sredstvima i proračunskim uštedama, savjetovanje u upravljanju proračunom te savjetovanje u računovodstvenom vođenju troškova i plaćanja te izradi procesa provedbe plaćanja
- Izrada i/ili kontrola narativnih i financijskih izvještaja, uključujući kontrolu svih priloga izvještajima
- Vođenje projektne dokumentacije – uspostava sustava pohrane dokumentacije za upravljanje i praćenje provedbe projekta u skladu s odredbama ugovora i sustavom kontrole ugovornih tijela i revizija.
Tehnička pomoć obuhvaća slijedeće usluge:
- Edukacija korisnika o EU fondovima, pružanje znanja o upravljanju bespovratnim sredstvima u okviru strukturnih i investicijskih fondova EU
- izrada pisanih mišljenja i konzultacije
- pružanje individualne stručne pomoći u izradi projektnih prijedloga.